إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 23 مارس 2017

توكيل صيانة براون


تعلن شركة براون عن توافر جميع قطع الغيار الاصلية وبالفاتوره وبالضمان المعتمد علي الصيانة من خلال اكفاء الفنيين والمهندسين في الصيانة وذلك من خلال ارقام الشركة 
01029901959- 33371891 - 01029901966- 19897
الفرع الرئيسى :18ش قمبيظ امام سفارة اثيوبيا الدقي
فرع الاسكندرية : 10ش محمد اقبال عمارة الجوهرة نوران
تليفونات الاسكندرية : 5853889- 01002339309 - 01288676260

هناك 173 تعليقًا:

  1. لو سمحت كنت عاوز الرأس الخاصة بجهاز سيلك ابيل الموديل ده silk epil xpressive braun 5376 وكام سعرها

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن اعرف أقرب فرع لفيصل ايه

      حذف
    2. ممكن بعد اذنك راس بكام لان لانى نفس المشكلة دى

      حذف
    3. لو سمحت كنت عايزة اسأل عنة قطعة غيار ماكينة براون سلك القديمة القطعة إللى فيها ٢٠منقط متوفرة ولا لأ

      حذف
  2. لو سمحتوا كنت عاوز أعرف لو موجود القلب فقط الخاص بالكبه لخلاط براون ال٨٥٠ واط qc passed 15 والسعر كام

    ردحذف
    الردود
    1. الهاند بلندر براون مش شغالة مالتي كويك اصلحة فين واقرب فرع اسكندرية

      حذف
    2. المفرمه بتاعتى الموتور بتاعها مش شغال ممكن اعرف العنوان بالضبط ف طنطا؟؟

      حذف
    3. لو سمحتوا محتاج اصلح جهاز braun face
      ايه اقرب مكان في الاسكندرية

      حذف
    4. عندى هاند بلندر 1000وات صوته خشن وعالى

      حذف
  3. لو سمحت عندي ماكينه إزالة الشعر براون زرار التشغيل بيعلق عايزة اصلحها

    ردحذف
  4. لو سمحت عندى عائله براون جديده بس مش وصللها كهربه عوزة اعرف مواعيدكم ايه فى رمضان

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن حضرتك الورشة في محطة الرمل ٥٣ النبي دانيال ضياء للكترونيات ٠١٢٨٠٦١٢٠١٠ -٠١٠٢٥٠٨٥٨٣٨

      حذف
    2. ممكن حضرتك الورشة في محطة الرمل ٥٣ النبي دانيال ضياء للكترونيات ٠١٢٨٠٦١٢٠١٠ -٠١٠٢٥٠٨٥٨٣٨

      رد

      حذف
    3. ااقرب منفز بيع للمعموة والشحن كام المعمورةالبلد شكرا

      حذف
  5. لوسمحت عندى براون سيلك أبيل وعايزه اصلحها لأنها بتضعف مع الاستخدام

    ردحذف
  6. لو سمحت عندى هاند بلندر براون الترس بتعها اتكسر عايز غيروة اوصل ازاى واجيبة منين

    ردحذف
  7. عندى الهند بلندر فى جزء الكبة حجمها كبير وجزءالهاند بلندر عايز قطعة صغيرة للبصل فقط الكبة

    ردحذف
  8. لو سمحت عندى راس براون سيلك ابيل بايظه وعايزه اشترى واحده منين وبكام

    ردحذف
  9. لو سمحت انا من الغردقه وكنت محتاج ترس مكنه براون هل يوجد وكيل فى الغردقه

    ردحذف
  10. لوسمحت عايزه اعرف مكان صيانه براون جهاز سيلك ابيل لازاله الشعر بالدقهليه

    ردحذف
    الردود
    1. المنصورة طلخا شارع صلاح سالم أمام مكسيم

      حذف
  11. لوسمحت عايزة اعرف اقرب فرع لصيانة جهاز براون سيلك ابيل لإزالة شعر من عين شمس

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن اعرف لز حد رد عليكي قالولك اقرب مكان فين

      حذف
    2. لو سمحت عاوزه فرع صيانة ماكينة ازالت الشعر برون فى قنا

      حذف
  12. لو سمحت عايزه ترس ماكينه سيلك ابيل 9 ..

    ردحذف
  13. اقرب مركزة صيانة لمكاينة ازالة الشعر انا من وراق العرب

    ردحذف
  14. ممكن اقرب مركز صيانة ف القاهرة لمكنة سيلك ابيل ٥ موديل ٥٣٤٠ او سعر قطع غيار الراس كام وفين

    ردحذف
  15. اقرب مركز صيانة انا ف شبرا مصر مكنةازالةالشعر سيلك ابيل ٥ موديل ٥٣٤٠ او قطع غيار الراس بكام

    ردحذف
  16. لو سمحت عايز قاعده شحن مكنه براون سيربس 7 الرد لو سمحتم

    ردحذف
  17. ماكينات الحلاقه عندكم قطع غيار

    ردحذف
  18. لوسمحت عاندي مفرمه لحمه محتاجه ترس اقرب فرع
    مني انا في الاسماعيليه

    ردحذف
  19. لو سمحتوا انا عندى كبه براون بزناده وراسها مش شغاله
    هل لها تصليح ام لا

    ردحذف
  20. اقرب مركز صيانة في مصر الجديدة او مدينة نصر

    ردحذف
  21. لو سمحت عندى كبه بروان الكهرباء مش وصله له

    ردحذف
  22. عايزه اعرف اماكن توكيلات براون في اسكندريه او موزعين معتمدين

    ردحذف
  23. لو سمحت انا الميكانه بتاعتي لاقيتها فجأه مش شغاله ممكن اعرف تشغلها ازاي واقرب مركز صيانه للمطريه إيه بعد أذنكو ضروري

    ردحذف
  24. ماكنتي براون سيلك ابيل مش شغاله ومش عارفه العيب في الفيشه بتعاعتها ولا ايه وممكن اعرف اقرب مركز صيانه للمطريه ايه لو سمحتو

    ردحذف
  25. عندي براون سيلك ابيل 7 الراس بتاعتها مشغاله عايز اصلحها في فرع في دمنهور البحيره

    ردحذف
  26. مكواه شعر براون5بتوصل كهربا لكن مش بتسخن

    ردحذف
  27. لو سمحت عاوزه ترنس لمكنه سيلك ابيل

    ردحذف
  28. لو سمحت عايزة شفشق الخلاط وسعره كام

    ردحذف
  29. لو سمحت سعر شفشق الخلاط بكام

    ردحذف
  30. لو سمحت عندي خلاط براون مجموعه كامله مودبل قديم محبس الغلق اللي يبشغل الخلاط مش شغال عايز تبديل عايزه اعرف التكلفه و الشفشق بكام و سكينه الكبه ايضا رجاء الرد

    ردحذف
  31. اقرب مكان لحلوان فين؟!

    ردحذف
  32. في صيانه ماكينه حلاقه دقن

    ردحذف
  33. لو سمحت عايزة قطعة ازالة شعر الوجه والابط لبراون سيلك ابيل بكام زمنين

    ردحذف
  34. لو سمحت محتاجه اقرب فرع ضرورى في قنا عندي كبه كانت شغاله و استخدمتها تاني يوم مش راضيه تشتغل ارجو الرد

    ردحذف
  35. عندى كبة براون عايز اغير الموتور من فضلك سعره كام

    ردحذف
  36. اقرب مركز صيانه لميامى لاصلاح ماكينة ازالة شعر

    ردحذف
  37. أقرب مركز للصيانة ف المعادى ايي

    ردحذف
  38. عندي غلاية مياه وزرار التشغيل عطل محتاجه اعرف اقرب عنوان مركز صيانه للمقطم

    ردحذف
  39. لو سمحت عندى هند بلند والحوض بتاعه بيلف على الفاضل عيزه اعرف دى تصلح ولا أجيب غيرها لو باظت قطع غيار الحوض بكام

    ردحذف
  40. لو سمحت هل موجود شفشق خلاط زجاجي jb3060 الاصلي

    ردحذف
  41. لوسمحت عايزة شفشق خلاط وسكينة كبة انا عندي الكتشن ماشين 7×1 القديمة.ممكن اعرف السعر وأقرب فرع للسادات منوفية

    ردحذف
  42. ارقام تليفونات غير شغالة عندي خلاط بروان عائلي عاوز كارتة كنترول موجودة

    ردحذف
  43. لو سمحت جزء التنعيم في وش الحلاقه انفك ومش عارفه ايه الحل

    ردحذف
  44. لوسمحت كنت محتاج وش مكنه حلافه الذقن براون

    ردحذف
  45. لو سمحتم عندي براون سلكابيل 7موديل 7,561راس الملاقيط مش شغال ممكن تصليحها أو شراء جزء جديد

    ردحذف
  46. عايزه اقرب مكان لقطع الغيار عندى محضر طعام والشفشق مكسور انا من شبرا

    ردحذف
  47. عنوان صيانة بروان بالقرب من عين شمس الشرقية القاهرة عصارة البرتقال لا تعمل

    ردحذف
  48. اذا سمحت عاوزه شفره الحلاقه لسلك ابيل 3 انا من المرج سعرها كام واقرب مركز صيانه

    ردحذف
  49. سلام عليكم ورحمة الله وبركاته..هل موجود كارت كيتشين ماشين 3202 قوة 600 وات

    ردحذف
  50. لو سمحت عايزه اعرف عايزه اعرف اي اقرب فرع صيانه ماكينه البراون الالماني لازاله الشعر من مطريه دقهليه

    ردحذف
  51. لو سمحت عايزه اعرف اقرب فرع لصيانه ماكينه براون لازاله الشعر من المطريه دقهليه

    ردحذف
  52. ممكن اعرف اماكن تصليح ماكينه الشعر اقرب مكان ف طنطا

    ردحذف
  53. اقرب فرع بفيصل أو الهرم

    ردحذف
  54. عايزة اصلح ماكيبه براون سيلك ابل١اقرب قرب لعين شمسعلشان ازورو التصليح

    ردحذف
  55. ممكن اعرف اماكن تصليح ماكينه الشعر اقرب مكان ل عين شمس

    ردحذف
  56. ممكن أعرف اماكن صيانة مكنة إزالة الشعر فى مدينة نصر

    ردحذف
  57. اقرب فرع للتجمع ولو في قطع غيار لخلاط براون القديم

    ردحذف
  58. ماكينة براون سيلك ابييل تحتاج صيانه ضعيفة جدا فى اللف
    وتتوقف عن اللف خالص
    فين أقرب فرع للعبور

    ردحذف
  59. لو سمحت عندي ماكينه ازاله الشعر وعاوزه صيانه أقرب فرع للمكرم فين

    ردحذف
  60. لو سمحتم عندي ماكينه ازاله الشعر ورأس الملاقيط ضعيفه عاوزه واحده فين المكان وبكام

    ردحذف
  61. عندي خلاط Braun climax 700 vital عايز شفاف صغير

    ردحذف
  62. عاوزة اعرف مكان صيانة مكنة إزالة الشعر فى الفيوم

    ردحذف
  63. عاوز اعرف مكان صيانة مكواة المكان الغردقة

    ردحذف
  64. عنوان فرع صيانه براون الاسماعيلية

    ردحذف
  65. لو سمحت عندي راس السلك بيل بايظه عاوزة واحده اخرى فين وبكام الاسكندرية

    ردحذف
  66. عندى مكنه براون حلاقه سيريس 7عاوز شفرات. و السائل التعقيم

    ردحذف
  67. عاوز اعرف اقرب فرع صيانة لماكينة حلاقة براون في محافظة الاسماعيلية وشكرا

    ردحذف
  68. ممكن اعرف مكان لقطع الغيار في الغردقه

    ردحذف
  69. عندى ماكنه براون لازالة الشعر السرعه بتاعها قلت ومش شغال زى الاول وعاوزه إصلحها ممكن رد لو سمحتم

    ردحذف
  70. لو سمحت عندي ماكينه براون لازاله الشعر وبتشتغل بس الرأوس مش بتلف عايزه اعرف اجيب قطع الغيار منين وبكام

    ردحذف
  71. لو سمحت عندي ماكينه براون لازاله الشعر وبتشتغل بس الروأس مش بتلف عايزه اعرف اجيب قطع الغيار منين وبكام

    ردحذف
  72. انا عندى ماكينه براون والسنون مش بتلف عاوزه اعرف فين اماكن تصليحها او قطع غيارها

    ردحذف
  73. انا عندي ماكينه براون والملاقيط مش بتلف بس الماكينه شغالة

    ردحذف
  74. لو سمحت هل يوجد لديكم قطع غيار سيلك ابيل كومفرت موديل 5306

    ردحذف
  75. مساء الخير هل يوجد اماكن صيانة لماكينة براون لازالة الشعر بمحافظة الشرقية وراس الماكينة بكام وشكرا

    ردحذف
  76. لو سمحت فيه تصليح لbraun satin hair7

    ردحذف
  77. عايزه فلانشه ماتور خلاط

    ردحذف
  78. لو سمحتم عايز شاحن ماكينة سيلك أبيل ٧ وأقرب فرع للمنصورة

    ردحذف
  79. لو سمحت عندي خلاط براون قديم من ١٥ سنه وقف مره واحده الزراير معصلجه وقفشت اصلحه فين في اسكندريه

    ردحذف
  80. لو يمحت عندي عائلة براون وعند نشغلها سمعت صوت تكة من عند السلك اللي في الكبة وشميت ريحة شياط ومشتغلتش تاني

    ردحذف
  81. لوسمحات عندي الهند بلند قطعة في الكابة وعايزة قطعة غيار في اقراب توكيل من وسط البلد

    ردحذف
  82. عايزه اعرف مكان تصليح براون سيلك كابيل قرب مصر القديمة

    ردحذف
  83. لو سمحتم انا عندي كيشن ماشين براون وفي عطل بالماتور وكنت عاوز أعرف مركز الصيانه بمحافظة المنيا أو أقرب فرع

    ردحذف
  84. عايز اغير عامود كيتشن ماشين اقرب فرع ويتغير فى وقت ادايه

    ردحذف
  85. اقرب فرع صيانه فى الهرم او الدقى

    ردحذف
  86. اقرب فرع لصيانة برون لازالة الشعر فى المنشيه

    ردحذف
  87. اقرب فرع لصيانه برون ازاله الشعر فى امبابه لو سمحت

    ردحذف
  88. اقرب مكان للصيانه براون سيلك ازاله الشعر الحريمى من شبرا الخيمه

    ردحذف
  89. لو سمحت انا عاوزه الگوز بتاع الخلاط الاصلي براون واقرب فرع فا اسگندريه فين

    ردحذف

  90. لو سمحت انا عاوزه الگوز بتاع الخلاط الاصلي براون واقرب فرع فا اسگندريه فين

    ردحذف
  91. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو سمحت عايز اعرف عنوان ضمان ماكينة براون بالإسكندرية

    ردحذف
  92. ممكن اعرف فروع الصيانة فين وارقام التليفون

    ردحذف
  93. لو سمحت عاوز شفشق خلاط براون زجاج كام السعر

    ردحذف
  94. ممكن عنوان اقرب فرع لقطع غيار براون فى الاسكندرية وارقام التليفون

    ردحذف
  95. لو سمحت عايزة قاعدة دورق لخلاط براون الاصلى اللى دورقه زجاجة وينفصل عن قاعدته أو دورق بديل يصلح بدلا منه

    ردحذف
  96. اقرب فرع صيانة من بنها

    ردحذف
  97. اقرب فرع الصيانه لحلوان

    ردحذف
  98. لو سمحت الراس باظت محتاج اي رقم تليفون او عنوان مركز الصيانه

    ردحذف
  99. لو سمحت في فرع التجمع الخامس

    ردحذف
  100. لو سمحت كنت عاوزه اعرف الخلاط الزجاج اتكثر فى قطع غيار ليه ولو فيه بكام... وكمان القطعه البلاستيك الى داخل العجان والكبه الى بتركب عليها سلاح العجن والتقطيع فلو سمحت كنت عاوزه اعرف تكلفه الصيانه وقطع الغيار بكام

    ردحذف
  101. لو سمحت عندى مكواه بروان 7هير للشعر المصبوغ وبشغلها مبتسخنش عايزه اعرف مكان الصيانه بالمنصوره ورقم تليفون

    ردحذف
  102. لو سمحت عايزه اعرف سعر ماتور براون كتشن ماشين

    ردحذف
  103. من فضلك عايز رأس ماكينة براون لإزالة الشعر ٥ ..
    منين في الاسكندرية

    ردحذف
  104. لو سمحت هل يوجد مركز الصيانه براون بالمنيا ورقم الهاتف

    ردحذف
    الردود
    1. بليز هل يوجد مركز صيانه بروان بالمنيا


      حذف
  105. لو سمحتوا عندي هاند بلندر وير ليس وكان شغال ومن يومين جيت اشغله مشتغلش حطيته في الشاحن مش راضي يشحن عاوزه اقرب فرع في اسكندرية ممكن يفيدني وشكرا

    ردحذف
  106. مفيش مركز صيانه وقطع غيار فى طنطا

    ردحذف
  107. ممكن احصل علي امشاط مكنه براون في المنيا
    ضروري

    ردحذف
  108. لو سمحت عايزه اصلح الماكينة براون كنت عايزه عنوان اقرب فرع من القاهره شبرا الخيمة جامع ابو الهنا

    ردحذف
  109. هو مفيش مركز لصيانه اجهزه براون في مطروح

    ردحذف
  110. لو سمحت الكبه لا تطحن شئ وبتلف على الفاضي أقرب فرع صيانه الأسكندرية

    ردحذف
  111. لو سمحت الكبه لا تطحن شئ وبتلف على الفاضي أقرب فرع صيانه الأسكندرية

    ردحذف
  112. أقرب مركز بيع غيار خلاط مطبخ العباسية فين مكانه

    ردحذف
  113. انا عندى ماكينة حلاقه Brown 5422 وعايز شافرة الحلاقه هل متوفره عندكم ارجو الافاده

    ردحذف
  114. اقرب فرع في الزقازيق لتصليح ماكينه سيلك ايلي 7في الزقازيق

    ردحذف
  115. ممكن اعرف اقرب مكان صيانه براون في الفيوم

    ردحذف
  116. ممكن أقرب فرع لقطع الغيار بالقرب من التجمع الخامس

    ردحذف
  117. ممكن اقرب مكان لغير قطع غيار ماكينه ازاله الشعر

    ردحذف
  118. لو الموتور الخاص بجهاز مالتي كيك ٤٥٠ وات اتحرق هل من الممكن تصليحه

    ردحذف
  119. ممكن اعرف أقرب مكان لقطع الغيار السويس

    ردحذف
  120. لو محتاج راس للانف لمكنة حلاقة براون s 3000

    ردحذف
  121. ممكن رقم تواصل احتاج قطع غيار

    ردحذف
  122. عايز شفشق خلاط كتشن ماشين لو سمحت

    ردحذف
  123. هل يوجد توكيل فى البحيرة

    ردحذف
  124. هل يوجد توكيل في محافظة المنيا

    ردحذف
  125. لو سامتحم عايز راس سيلك ابيل موديل 7 /
    silk epil 7

    ردحذف
  126. لو سمحت عايزه اماكن تصليح ماكينه براون سرعتين في ملوي محافظه المنيا

    ردحذف
  127. فين توكيل صيانه براون في الاسكندريه

    ردحذف
  128. لو سمحت هل متوفر قطع غيار لماكينة براون سيلك بيل ٧ الرؤوس الخاصة بها جميعا

    ردحذف
  129. محتاجه اعرف العنوان فين لتصليح ماكينه ازاله الشعر لكن جزيل الشكر

    ردحذف
  130. مفيش فرع في المنيا

    ردحذف
  131. ممكن اقرب مكان صيانة خلاطات براون بالإسكندرية او رقم التليفون

    ردحذف
  132. أقرب مكان لبيع قطع غيار براون سيلك ابيل فين أنا ف الهرم

    ردحذف
  133. عاوزة راس براون سيلك ابيل لازالة الشعر 5موديل 5580بكام ومنين احصل عليها

    ردحذف
  134. عندي خلاط بروان موديل قديم مستعمل
    مشكلته محتاج بوردة
    واللي عايز يشتريه قطع غير

    ردحذف
  135. لو سمحت في تصليح مكنة حلاقة رجالي بروان

    ردحذف
  136. اقربمركز صيانه برون الجيزه صيانه مغرمه براون

    ردحذف
  137. قياس حرارة اطفال معلق على طول مش عاوز يشبت مركز صيانة براون تلفون بمساحة

    ردحذف
  138. قياس حرارة اطفال معلق على طول مش عاوز يشبت مركز صيانة براون براون سموحة

    ردحذف
  139. ممكن اعرف سعر مطور خلاط بروان 700k

    ردحذف
  140. عندي الهاند بلندر مش شغاله الموتور شغال لكن السكينه ما بتلفشداخل الحاجه اللي ها تقطعها اصلحها فين انا في زهراء مدينة نصر

    ردحذف
  141. سكينه الخلاط البارون بكام انا من طنطا الاقيهافين ولكم جزيل شكري

    ردحذف
  142. محتاجه غطاء الخلاط الشفشق الكبيرمن جهاز بروان اجيبه منين ممكن اقرب مكان فى الاسكندريه

    ردحذف
  143. لو سمحتم عاوزة اشتري الكبة الكبيرة والصغيرة لخلاط مالتي كويك 5 في المنيا اقرب مكان فين

    ردحذف
  144. ممكن اعرف شفره ماكينه براون سيريس 7 موجوده ولا لاء وبكام

    ردحذف
  145. عايزه شفره براون ٧ موجودة ولا لاء وتكلفتها كام

    ردحذف
  146. عندى براون كيتشن ماشين المانى موديل قديم بالعجان .اريد قطع غيار الاقيها فين

    ردحذف
  147. ماكينه براون لازاله الشعر فيها عطل مش راضيه تشتغل اقرب فرع صيانه لمحافظة الاسماعيليه

    ردحذف
  148. لو سمحت محتاج ماتور براون كيتشن ماشين موديل
    Combimax 700 وسعره كام و اقرب فرع السويس وهل يبيع قطع غيار أم صيانه فقط وشكرا

    ردحذف
  149. عندى هاند بلندر عايزه اصلحه هل أنتم الصيانة المعتمدة

    ردحذف
  150. ياريت الناس المحترمة اللى حاطة ارقام تلفونات تكتب الارقام صحيحة مش تكتب ارقام شركات وناس تانية دى اسمها قلة ادب واستخفاف بالناس وواضح جدا انكم غير اهل للثقة

    ردحذف
  151. لو سمحتم عنوان توكيل براون فى المنصورة

    ردحذف
  152. لوسمحت عاوز قمع السجق هل متوفر وفين الاقيه

    ردحذف
  153. اين رد هذا الكم الكبير من الاسئله .

    ردحذف
  154. الجزء العلوي للهاند بلندر لا يعمل عاوزه اعرف اقرب مكان اصلحه اقرب مكان للعجمي اسكندريه

    ردحذف
  155. كنت عايزه قطع غيار دورق الخلاط وتمن قطع الغيار وممكن الاقيه فين ف محافظه الفيوم

    ردحذف
  156. فين التعليق يا غالي

    ردحذف

صيانة براون مصر

صيانة براون مصر

توكيل براون